Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

οδηγίες χρήσης σε προϊόντα

* *Σας αναφέρουμε τις σημαντικότερες που εντοπίσαμε: *

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια:
*'Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός'.*

*(Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...) *

2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά:
*'Μην το χρησιμοποιείτε κατά τη διάρκεια του ύπνου'. *
*(Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...)*

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:
*'Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι'.*
*(Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποιήσω για φρυγανιά...) *

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό:
*'Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το'.*
*(Πες το βρε άνθρωπέ μου και μου φαινόταν σκληρό!) *

5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:
*'Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι'.*
*(Θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη Λερναία Yδρα) *

6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο):
*'Μην το αναποδογυρίζετε'.*
*(Πολύ αργά...) *

7. Σε υπνωτικό χάπι:
*'Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία'.*
*(Πλάκα μου κάνεις;) *

8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν:
*'Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις'.*
*(Εδώ μου καταστρέφετε τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!) *

9. Σε πακέτο ξηρών καρπών:
*'Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς'.*
*(Δεν κατάλαβα...) *

10. Σε κουβέρτα:
*'Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες'.*
*(Σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ;) *

11. Σε καθρέφτη αυτοκινήτου:
*'Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου'.*
*('Η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...) *

12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:
*'Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο'.*
*(Το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...) *

13. Σ 'ένα σπρέι για έντομα:
*'Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα'.*
*(Οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την παντόφλα...)*

14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:
*'Ανοίξτε απ' την άλλη μεριά'.*
*(Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...)*

15. Σε ένα μπλέντερ:
*'Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση'.*
*(Ε;;;;;;;;...) *

16. Σε ένα κουτί φιστίκια:
*'Προσοχή. Περιέχει φιστίκια'.*
*(Εγώ τσιγάρα ήθελα...) *

Δεν υπάρχουν σχόλια: